Klachtenprocedure

Elk kind telt bij ons. Wij vinden het dan ook belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We zijn blij met complimenten, maar ook klachten zijn goed om te ontvangen. Daarmee kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren. Heeft u een vraag, een opmerking, een idee of een klacht? Dan kunt u dit altijd bespreken met de pedagogisch medewerker op de groep, de locatiecoordinator of de unitmanager.

Vraag, idee of opmerking?

Uw vragen, ideeën of opmerkingen kunt u natuurlijk ook kwijt via ons contactformulier.

Klacht indienen?

Heeft u een klacht? Dan kunt u dit altijd bespreken met de pedagogisch medewerker op de groep, de locatiecoordinator of de unitmanager. De meeste klachten worden zo het snelst opgelost. Komt u er niet uit in een gesprek? Of wilt u direct een klacht indienen? Dan kan dat via info@bimbola.nl.Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. In onze klachtenprocedure vindt u hoe we aan de slag gaan.

Externe klachtenafhandeling

Als u geen contact wilt opnemen met Kinderopvang Bimbola, kunt u zich ook contact opnemen met een externe, onafhankelijke organisatie. Voor informatie, advies of mediation kunt u contact opnemen met Klachtloket Kinderopvang of een geschil aanmelden bij de Geschillencommissie.

 

Bola2